2012. aug. 2.

Én megpróbáltam

Én megpróbáltam,
Beilleszkedni a rideg tömegbe,
Majomkodtam a sok hülyeségen nevetve,
Úgy tettem mintha bárki is szeretne,
Mintha nem zavarna, hogy el leszek feledve.
Én megpróbáltam.

Én megpróbáltam,

Beállni ebbe a színpadi szerepbe,
Érzelmeket imitáltam innen-onnan össze szedve,
Előadtam a közönségnek, éppen milyen a kedve,
De még az állarcos bohóc is el lett kergetve.
Én megpróbáltam.

Én megpróbáltam,

Tisztán beteg önmagamként kiálltam,
Kiakadó sikítást vagy ölelést vártam,
De előttem néma semmibe tekintő szemeket találtam,
Lakatot kaptam amivel ezt az énem elzártam.
Én megpróbáltam.

Én megpróbáltam,

Senkinek nem lehet egy rossz szava,
Próbáltam élvezni mi az élet sava,
Úgy kergettek olyan helyre, amit úgy hívnak, hogy haza,
Egyetlen életcélom jele egy fekete kasza.
Én megpróbáltam.

Én megpróbáltam,

Köszönöm elég volt az ízelítő,
Szívbe döfött kés nem éppen szívderítő,
Kivéve, ha ez fizikai valójában,
Helyez békés nyugalomba valójában.
Én tényleg megpróbáltam.